Alphanet

Alphanet

Vezető informatikai megoldásszállító

Az AlphaNet Számítástechnikai és Vállalkozási Kft, 1996-ban alakult hazai informatikai vállalkozás, mely azóta is stabilan, nemzetközi és magyarországi informatikai technológiák fejlődéséhez alkalmazkodva a hazai megoldásszállítók élvonalában helyezkedik el.

Az AlphaNet Kft. a világ egyik legnagyobb számítástechnikai cégének, a Hewlett-Packard hivatalos System Reseller, Authorized Service Manegement, Service és ITIL szemléletű felügyeleti megoldásokat szállító HP OpenView Premium Partnere. Megoldásszállítói tevékenysége révén 1999 óta Microsoft Certified Solution Provider partneri minősítéssel rendelkezik, IBM Business Partner továbbá 2001-től a nagyvállalati üzemeltetési rendszerek terén vezető szerepet betöltő gyártó, a BMC Software Inc. kiemelt üzleti partnere. Biztonság és kockázat menedzsment megoldásokat, szolgáltatásokat Carisma Gold Partner-ként az Abesse Rt.-vel együttműködésben valósítja meg.
A HP, Microsoft, IBM és BMC termékek és megoldásaik szállításán kívül cég méltán ismert az adatbázis megoldások és kapcsolódó reorganizációs szolgáltatások egyre dinamikusabban fejlődő adoptálásáról is.

Az AlphaNet partnerei tevékenységét és érdekeit szem előtt tartva igyekszik komplex szolgáltatást és megoldást nyújtani az üzleti és szervezeti igények, stratégiai tervek megfogalmazásától a teljes rendszer kiépítéséig, üzemeltetésig. Az AlphaNet munkái során a tervezéstől a megvalósításig, szolgáltatásait nemzetközileg is elismert projektmenedzsment módszertanok és a legmagasabb minőségi szakmai követelmények, és színvonal szerint végzi, melyet 2000 óta az ISO 9002 minőségbiztosítási tanúsítvány is igazol.

Napjainkban is folyamatosan bővülő, fejlődő informatikai technológiák küszöbén nehezen képzelhető el egy modern, sikeres vállalat, szervezet optimalizáltan működő informatikai háttér nélkül. E korszak új informatikai szemléletei az ITIL alapú, szervezett szolgáltatásközpontú felügyeleti megoldások és a rendszerintegráció, melyek legfőbb üzenete: több mint szolgáltatás, több mint hardver és szoftver és több mint csak egy informatikai rendszer. Megoldások megtervezése és felépítése csak az első lépés, nem a végcél. Vezető irányelv a hatékony, gazdaságos üzemeltetés, a változások menedzselése, a felhasználók oktatása, vagyis a beruházás termelővé tétele.

Az AlphaNet vezérelve a maximális ügyfél elégedettség, azaz a "Customer Satisfaction", ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy ügyfelek egyben partnerek is, ezért az AlphaNet a feladatok ellátásában folyamatosan biztosítja a támogatást.

Kiemelt kompetencia területek

Az AlphaNet Kft. tudásbázisát, szakmai tapasztalatait magasan kvalifikált, nemzetközileg is elismert, tervezési-üzemeltetési és megvalósítási tapasztalatokkal rendelkező munkatársak biztosítják. A szakmai csoportokban dolgozó munkatársak, mind a hazai informatikában, mind pedig a szakterületeken elismert vezető szakértők és vezető tanácsadók.

  • Informatikai és üzleti tanácsadás - ACS

[AlphaNet Consultancy Services]


Partnerek számára az üzleti és informatikai tanácsadási szolgáltatás a rövid, közép és hosszú távú tervek, beruházások, megoldások kidolgozásában és megvalósításában nyújt segítséget. Tanácsadási szolgáltatások alapját a már nemzetközileg is elismert és alkalmazott informatikai szolgáltatás felügyeleti ismeretek, megoldások (ITSM - Information Technology Service Management) biztosítják. Munkánk során kiemelt szempont a hatékony IT üzemeltetéshez szükséges szolgáltatási színvonal és minőség javítása, mely kiterjed az ITIL alapú informatikai folyamatok felmérésére, megtervezésére esetleg a reorganizációra, szervezeti beruházások tervezésére, pénzügyi kalkulációk és megvalósíthatósági tanulmányok elkészítésére.

  • ITIL alapú szolgáltatás és rendszerfelügyelet - AMS

[AlphaNet IT Management Services]


Szolgáltatás, rendszerfelügyeleti és hálózati infrastruktúra menedzsment megoldások bevezetése során az ITIL alapú gondolkodás, szemléletmód meghonosítása az AlphaNet munkatársainak legfőbb feladata. Az AlphaNet több éves szakmai tapasztalatokat követően minősített szakértőkkel, konzulensekkel rendelkezik, hogy a nemzetközileg is elismert gyártók termékeit magas színvonalon implementálja és integrálja, mint a HP OpenView Premium Partner, Microsoft Certified Partner, IBM és BMC Business Partner alapú megoldásokat. Feladatok során a végpontól-végpontig terjedő monitorozás mellett a folyamatos rendelkezésre állás és üzletfolytonosság növelése a cél. Szolgáltatás felügyeleti projektek során az egypontos központi konfigurációs adatbázistól az ITIL, IT szolgáltatás menedzsment teljes életciklusát lefedő megoldást és tanácsadást biztosítunk ügyfeleink számára.

 

  • Üzleti kockázat és biztonság menedzsment - ARSMS

[AlphaNet Risk & Security Management Services]


Szabványoknak, ajánlásoknak és különböző előírásoknak megfelelően szükséges kialakítani és működtetni a szervezet teljes egészére kiterjedő kockázat- és biztonságmenedzsment tevékenységeket. Ennek első lépéseként meg kell határozni a szervezetek üzleti és működési tevékenységét fenyegető kockázatokat, és fel kell mérni és meg kell határozni az egyes kockázati tényezők üzletmentre gyakorolt hatását, amelyben cégünk BIA szolgáltatása nyújt ügyfeleink számára segítséget. Rendszer és biztonság felügyeleti szempontból is fontos a logelemzési szolgáltatás, és a kockázat menedzsment megoldás, mely a katasztrófa visszaállítási tervezést [DRP] és üzletfolytonosság tervezést [BCP] biztosítja ügyfelek számára. A kialakított informatikai biztonsági rendszerek folyamatos fejlesztése érdekében a bekövetkezett biztonsági események okainak kivizsgálása, valamint a belső és külső auditok során feltárt hiányosságok korrigálása, a meglévő szabályozás aktualizálása szükséges. Ebben nyújt segítséget folyamat és szabályzat felülvizsgálati és aktualizálási szolgáltatásunk.

  • Rendszerintegráció - ASIS

[AlphaNet Systems Integration Services]


Cégünk egyik legmeghatározóbb tevékenységi köre a Hewlett Packard és IBM piacvezető hardver eszközök, berendezések és hálózati eszközök forgalmazása, valamint Windows, UNIX, Open VMS alapú heterogén rendszerek integrálása, amelyek kiegészülnek egyéb szolgáltatásokkal, úgymint banki alkalmazások és eszközök szélesebb körű adaptációja; elektronikus kereskedelem, távfelügyelet, valamint vállalatirányítási rendszerek bevezetésében való együttműködés. Az AlphaNet Kft. partnereivel együtt, teljes körű megoldásokat biztosít a magas rendelkezésre állású rendszerek, háttértároló központok kialakításában, illetve felajánlja szaktudását és segítségét az optimális megoldás kiválasztásában, megtervezésében és bevezetésében. A megvalósított, avagy már működő informatikai beruházások, megoldások teljes életciklusára kiterjedő üzemeltetési és menedzselési támogatást, szolgáltatásokat biztosítunk a napjainkban egyre szélesebb körben is alkalmazott módszertan ITIL ajánlásai alapján.

  • Rendszertámogatás - AIS2

[AlphaNet IT Support Services]


Szerviz divízió fő célja és feladata ügyfelek igényeinek magasabb színvonalú kiszolgálása és szervizszolgáltatások kibővítése. A szerviz divízió esetében az ITIL alapú folyamatok és szervizszolgáltatások magukban foglalják a telepített rendszerek, szolgáltatások magas színvonalú szervizelését, szoftver és hardver problémák megoldásától a hálózati meghibásodások kezelésén át az üzemeltetett rendszerek karbantartásáig. Mint a Hewlett Packard kiemelt szervizpartnere [ASMP - Authorized Service Manager Partner], a cég kiemelt hangsúlyt fektet a garanciális eszközök minőségi karbantartására, javítására és az eszközökhöz tartozó többletszolgáltatások biztosítására. Cél a beérkező problémák minél rövidebb idő alatti megoldása, hogy ügyfelek számára minél kevesebb legyen a meghibásodásból adódó munkakiesés, értékvesztés.

www.alphanet.hu

Nyitólap | Kockázat Magazin | Cikkek | Alapfogalmak | Partnerek | Kapcsolatfelvétel


Copyright 2005, Abesse Minden jog fenntartva | Online Marketing: MarketingSzoftverek